Η ΚΤΜ είναι αυτή που λανσάρισε την πρώτη Supermoto λίτρου, η ΚΤΜ είναι (πάλι) αυτή που παρουσίασε την πρώτη Supermoto Touring λίτρου!
Η ΚΤΜ είναι αυτή που λανσάρισε την πρώτη Supermoto λίτρου, η ΚΤΜ είναι (πάλι) αυτή που παρουσίασε την πρώτη Supermoto Touring λίτρου!
Υποθετικά, αυτή η ΚΤΜ είναι μια “εξημερωμένη” 990 SM. Η προσθήκη του γράμματος “Τ” στον τίτλο της προυποθέτει τουριστικό χαρακτήρα, χωρίς αυτό να σημαίνει απαραίτητα συμβιβασμούς στην οδηγική απόλαυση. Κάθε άλλο μάλιστα!
Η δημιουργία
Οι αυστριακοί μηχανικοί δεν κουράστηκαν πολύ. Διαθέτοντας μια εξαιρετική μοτοσυκλέτα όπως η 990 SM, προχώρησαν σε μικρές επεμβάσεις προκειμένου να βγάλουν στο δρόμο τη νέα SMT.
Ένα μικρό φαίρινγκ με ζελατίνα, χαμηλότερη σέλα διαφορετικής σχεδίασης, πλαϊνές βάσεις για βαλίτσες και νέο σετάρισμα στις αναρτήσεις με παράλληλη μείωση των διαδρομών τους και αυτό ήταν! Όλα τα υπόλοιπα παρέμειναν ως είχαν. Η SMT διατηρεί στο ακέραιο όλα τα συναρπαστικά χαρακτηριστικά της SM, κοινώς κορυφαία δύναμη, οδική συμπεριφορά και φρένα, βάζοντας λίγο περισσότερο χρηστικά χαρακτηριστικά όσον αφορά στη συνολική άνεση και ευκολία οδήγησης στην καθημερινότητα.
Ο V2 κινητήρας των 999 κ.εκ. αποδίδει 115 ίππους, επιδεικνύοντας μια ευστοφία που δεν σε αφήνει να ...αγιάσεις! Οι σούζες είναι πανεύκολη και αβίαστη υπόθεση αν το θέλει ο αναβάτης, ενώ τα κορυφαία περιφερειακά μετατρέπουν τις πλαγιολισθήσεις σε απόλυτα διασκεδαστικές και ελεγχόμενες. Τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν με χαρακτηριστική ευκολία στο πορτοκαλί ταχύμετρο και τα υποδειγματικά φρένα της Brembo βρίσκοται εκεί για να επαναφέρουν την τάξη ανά πάσα στιγμή.
Η SMT κινείται με περισσή άνεση ακόμα και μέσα στην πόλη, κάτι που οφείλεται στο λίαν στενό της πλάτος και στο τιμόνι που βρίσκεται πάνω από τους καθρέπτες των αυτοκινήτων. Μόλις ο δρόμος ανοίξει αισθάνεται ακόμα πιο πολύ μέσα στα νερά της, αφού μπορεί και ταξιδεύει σε απαγορευτικές ταχύτητες με μοναδική άνεση, προσφέροντας ικανοποιητική αεροδυναμική προστασία (για μεγάλα ταξίδια υπάρχει μεγαλύτερη ζελατίνα). Στα στροφιλίκια, η “τουριστική” ΚΤΜ δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τις πλέον σπορ μοτοσυκλέτες της εταιρίας, στρίβει ακλόνητη σε κάθε είδους οδόστρωμα και εγκαθιστά μόνιμα ένα χαμόγελο σε αναβάτη και συνεπιβάτη!
Για πολλούς, είναι η καλύτερη μοτοσυκλέτα που έφτιαξε η KTM. Ασύγκριτα ολοκληρωμένη και μοναδικά προικισμένη, θα σε ταξιδέψει στα μέρη που ονειρεύεσαι με άνεση και ασφάλεια. Το στιβαρό πλαίσιο και ο V-2 κινητήρας συνδυάζονται άψογα με τους 17αρηδες τροχούς και τη μεταμορφώνουν σε μια «μοτοσυκλέτα-όπλο», που σε δρόμους με στροφές δύσκολα θα βρει αντίπαλο.
Δεν είναι τυχαίο ότι όσοι την έχουν οδηγήσει ορκίζονται στο όνομά της! Και μάλιστα, με τιμή που ξεκινά από τα 10.990 € είναι πολλοί αυτοί που θα μπουν στον πειρασμό να την αποκτήσουν από δώ και πέρα!
Η δημιουργία
Οι αυστριακοί μηχανικοί δεν κουράστηκαν πολύ. Διαθέτοντας μια εξαιρετική μοτοσυκλέτα όπως η 990 SM, προχώρησαν σε μικρές επεμβάσεις προκειμένου να βγάλουν στο δρόμο τη νέα SMT.
Ένα μικρό φαίρινγκ με ζελατίνα, χαμηλότερη σέλα διαφορετικής σχεδίασης, πλαϊνές βάσεις για βαλίτσες και νέο σετάρισμα στις αναρτήσεις με παράλληλη μείωση των διαδρομών τους και αυτό ήταν! Όλα τα υπόλοιπα παρέμειναν ως είχαν. Η SMT διατηρεί στο ακέραιο όλα τα συναρπαστικά χαρακτηριστικά της SM, κοινώς κορυφαία δύναμη, οδική συμπεριφορά και φρένα, βάζοντας λίγο περισσότερο χρηστικά χαρακτηριστικά όσον αφορά στη συνολική άνεση και ευκολία οδήγησης στην καθημερινότητα.
Ο V2 κινητήρας των 999 κ.εκ. αποδίδει 115 ίππους, επιδεικνύοντας μια ευστοφία που δεν σε αφήνει να ...αγιάσεις! Οι σούζες είναι πανεύκολη και αβίαστη υπόθεση αν το θέλει ο αναβάτης, ενώ τα κορυφαία περιφερειακά μετατρέπουν τις πλαγιολισθήσεις σε απόλυτα διασκεδαστικές και ελεγχόμενες. Τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν με χαρακτηριστική ευκολία στο πορτοκαλί ταχύμετρο και τα υποδειγματικά φρένα της Brembo βρίσκοται εκεί για να επαναφέρουν την τάξη ανά πάσα στιγμή.
Η SMT κινείται με περισσή άνεση ακόμα και μέσα στην πόλη, κάτι που οφείλεται στο λίαν στενό της πλάτος και στο τιμόνι που βρίσκεται πάνω από τους καθρέπτες των αυτοκινήτων. Μόλις ο δρόμος ανοίξει αισθάνεται ακόμα πιο πολύ μέσα στα νερά της, αφού μπορεί και ταξιδεύει σε απαγορευτικές ταχύτητες με μοναδική άνεση, προσφέροντας ικανοποιητική αεροδυναμική προστασία (για μεγάλα ταξίδια υπάρχει μεγαλύτερη ζελατίνα). Στα στροφιλίκια, η “τουριστική” ΚΤΜ δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τις πλέον σπορ μοτοσυκλέτες της εταιρίας, στρίβει ακλόνητη σε κάθε είδους οδόστρωμα και εγκαθιστά μόνιμα ένα χαμόγελο σε αναβάτη και συνεπιβάτη!
Για πολλούς, είναι η καλύτερη μοτοσυκλέτα που έφτιαξε η KTM. Ασύγκριτα ολοκληρωμένη και μοναδικά προικισμένη, θα σε ταξιδέψει στα μέρη που ονειρεύεσαι με άνεση και ασφάλεια. Το στιβαρό πλαίσιο και ο V-2 κινητήρας συνδυάζονται άψογα με τους 17αρηδες τροχούς και τη μεταμορφώνουν σε μια «μοτοσυκλέτα-όπλο», που σε δρόμους με στροφές δύσκολα θα βρει αντίπαλο.
Δεν είναι τυχαίο ότι όσοι την έχουν οδηγήσει ορκίζονται στο όνομά της! Και μάλιστα, με τιμή που ξεκινά από τα 10.990 € είναι πολλοί αυτοί που θα μπουν στον πειρασμό να την αποκτήσουν από δώ και πέρα!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου