Συνολικές προβολές σελίδας


Κυριακή 13 Δεκεμβρίου 2015

Honda RCV 213V-S (2016)


2150611-rc213v-s 001H copy
Η Honda παρουσίασε και επίσημα το Honda RCV 213V-S, τη μοτοσικλέτα δρόμου που βασίζεται στο αγωνιστικόMotoGP, Honda RC 213V του 2013 και 2014, αλλά με μερικές αλλαγές, ώστε η μοτοσικλέτα να μπορεί να κυκλοφορεί νόμιμα και με ασφάλεια στους δημόσιους δρόμους. Σύμφωνα με την ανακοίνωση του εργοστασίου, θα μπορούμε να το παραγγείλουμε από τις 13 Ιουλίου 2015 και μετά.
Και συνεχίζει λέγοντας ότι μία από τις φιλοσοφίες του εργοστασίου είναι ότι οι μοτοσικλέτες δεν πρέπει μόνο να είναι πολύ γρήγορες, αλλά και εύκολες στη χρήση τους. Κι επειδή το αγωνιστικό του 2013 και 2014 που κέρδισε και τα δύο πρωταθλήματα στη σειρά ήταν σύμφωνα με αυτή τη φιλοσοφία φτιαγμένο, δόθηκε η δυνατότητα, το αγωνιστικό να γίνει μοτοσικλέτα δρόμου. Το Honda RCV 213V-έχει πάρει από το αγωνιστικό την συγκέντρωση των μαζών, τη μείωση των τριβών και σημαντικές παραμέτρους στον τρόπο κατασκευής που το ξεχωρίζουν από κοινές μοτοσικλέτες παραγωγής.
Μάλιστα σύμφωνα με τη Honda έχουν γίνει οι ελάχιστες δυνατές αλλαγές στη μοτοσικλέτα δρόμου σε σχέση με την αγωνιστική με στόχο το να μπορεί να κυκλοφορεί στους δημόσιους δρόμους.
2150611-rc213v-s 003H copy
Η μοτοσικλέτα θα πωλείται και στην Ευρώπη για την οποία έχει τιμολογηθεί στην πολύ υπερήφανη τιμή των €188.000 (εκατόν οδγονταοκτώ χιλιάδων ευρώ – για να ξέρετε ότι διαβάσατε σωστά, αν και οι τιμές μπορεί να έχουν μικροαποκλίσεις ανάλογα με τη φορολογία ανά ευρωπαϊκή χώρα). Θα υπάρχει και κιτ για χρήση πίστας για όσους το επιθυμούν το οποίο θα πλησιάζει πολύ περισσότερο στις επιδόσεις και την αίσθηση του αγωνιστικού.
Για να την παραγγείλετε θα πρέπει να μπείτε στο www.rc213v-s.com στις 13 Ιουλίου και να συμπληρώσετε στα στοιχεία της παραγγελίας.
Οι αλλαγές του αγωνιστικού από τοδρόμου
Αλλαγές που έγιναν για λόγους συντήρησης
- Εχει διατηρηθεί όλο το σύστημα κίνησης βαλβίδων με εξαίρεση την πνευματική βαλβίδα που έχει αντικατασταθεί από ελικοειδές ελατήριο
- Το κιβώτιο ταχυτήτων δεν είναι seamless αλλά συμβατικό.
Αλλαγές γιαχρήση δρόμου
- Φώτα εμπρός και πίσω
- Φλας και κόρνα
- Καθρέφτες
- Θέση πινακίδας με φως
- Ταχύμετρο
- Εξάτμιση με καταλύτη
- Honda Smart Key
- Μίζα
- Πλάγιο σταντ και άλλα (που δεν διευκρινίζονται)
Αλλαγές στο στήσιμο για χρήση δρόμου
- Γωνία κάστερ, 26 μοίρες, κόψιμο τιμονιού 15 μοίρες 
- Ελαστικά: Bridgestone RS10
- Δίσκος εμπρός: Χαλύβδινος από την Yutaka Giken Co., Ltd.
- Τακάκια, Brembo
2150611-rc213v-s 017H copy
Η μεγάλη διαφοροποίηση πάντως του Honda RC 213V-S σε σχέση με το αγωνιστικό, είναι η μικρή ισχύς του, στους159hp, σημαντικά λιγότερα από όσο στα συγχρονα superbikes. Θα πρέπει να τοποθετηθεί το κιτ πίστας για να φτάσει τους 215hp, τη στιγμή που το αγωνιστικό ξεπερνά τους 235hp. Πάντως το βάρος, παρά τον εξοπλισμό δρόμου έχει διατηρηθεί στο καταπληκτικό νούμερο των 170kg χωρίς υγρά, ενώ με το αγωνιστικό κιτ το νούμερο αυτό πέφτει στα 160kg.

Εξωτικό όνειρο

Μια μοτοσικλέτα MotoGP ήταν είναι και θα είναι ένα εξωτικό όνειρο για τους λίγους. Η Honda δεν ακολούθησε το δρόμο της Ducati με την έκδοση του Desmosedici δρόμου που είδαμε πριν μερικά χρόνια που ήταν μεν ακριβό αλλά δεν έφτανε τα σχεδόν διακόσια χιλιάρικα που φτάνει το Honda. Επομένως το Honda RCV 213V-S είναι η μοτοσικλέτα για το κλειστό club του jet set που αγαπά τα motosports και δεν λογαριάζει το κόστος. Ωστόσο, η Honda έκανε ένα πάρα πολύ μεγάλο βήμα που ίσως να έχει και συνέχεια στο μέλλον (μια πιο γήινη συνέχεια ευχόμαστε) και σίγουρα το Honda RCV213V-S είναι ένα ορόσημο στην ιστορία του εργοστασίου.
2150611-rc213v-s 002H copy
Τεχνικά ΧαρακτηριστικάHonda RC213VHonda RC213V-SHonda RC213V-S (με kit - οι τμές μπορεί να διαφέρουν επειδή δίνεται η δυνατότητα ρυθμίσεων)
ΚινητήραςΥγρόψυκτος, τετράχρονος V4 με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και 4 βαλβίδες ανά κύλινδροΥγρόψυκτος, τετράχρονος V4 με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και 4 βαλβίδες ανά κύλινδροΥγρόψυκτος, τετράχρονος V4 με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο
Διάμετρος  x Διαδρομή (mm)-81.0 × 48.581.0 × 48.5
Χωρητικότητα (cc)999999999
Σχέση συμπίεσης-13.013.0
Μέγιστη ισχύς Πάνω από 175kW (235hp)117kW[159hp]/11,000rpmΠάνω από 158kW[215hp]/13.000rpm
Μέγιστη ροπή-102Nm (10,4kgm)/ 10.500rpmΠάνω από 118Nm (12,1kgm)/ 10.500rpm
Τροφοδοσία-PGM-FI PGM-FI 
Εκκίνηση-ΜίζαΜίζα
Κιβώτιο6 σχέσεων6 σχέσεων6 σχέσεων
I-2.1252.125
II -1.6471.647
III -1.3681.368
IV -1.2171.217
-1.1001.100
VI -1.0321.032
Πρωτεύουσα μετάδοση-1.0321.032
Τελική μετάδοση-1.9331.933
ΠλαίσιοΣε σχήμα διαμαντιούΣε σχήμα διαμαντιούΣε σχήμα διαμαντιού
Μπροστινή ανάρτηση-Τηλεσκοπικό πιρούνιΤηλεσκοπικό πιρούνι
Πίσω ανάρτηση-Pro LinkPro Link
Μπροστινό φρένο2 δίσκοι 2 δίσκοι 2 δίσκοι 
Πίσω φρένο1 δίσκος1 δίσκος1 δίσκος
Μπροστινό ελαστικό16.5120/70ZR17M/C120/70ZR17M/C
Πίσω ελαστικό16.5190/55ZR17M/C190/55ZR17M/C
Μήκος (mm)2,0522,1【2,100】
Πλάτος (mm)645790770
Υψος (mm)1,111,12【1,120】
Υψος σέλας (mm)-830【830】
Μεταξόνιο (mm)1,4351,465【1,465】
Ιχνος (mm)-105【105】
Γωνία Caster-24.6【24.6】
Βάρος (kg)Πάνω από 158 (μετά τον αγώνα)170 (στεγνό)160 (στεγνό)
Ρεζερβουάρ (lt)2016.316.3

Δεν υπάρχουν σχόλια: