Συνολικές προβολές σελίδας


Κυριακή 13 Δεκεμβρίου 2015

Καινούργιο Suzuki GSX-R 1000

Suzuki-GSX-R1000-Concept-15
Επιτέλους η Suzuki ανανεώνει δραστικά το superbike της. Το Suzuki GSX-R 1000 που τόσο αγαπήσαμε και εμείς εδώ στην Ελλάδα, αποκτά πολλά νέα και σύγχρονα χαρακτηριστικά προκειμένου να μπορεί να ανταγωνιστεί με αξιώσεις τα superbikes των άλλων εταιριών, τόσο στην πίστα του Παγκοσμίου, όσο και στους δρόμους.
Η μοτοσικλέτα που έδειξε η Suzuki στην EICMA 2015 είναι στη μορφή του πρωτοτύπου και γι’ αυτό δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμη τεχνικά χαρακτηριστικά. Το μοντέλο αυτό θα αποκτήσει την τελική του μορφή πιθανότατα μέσα στη χρονιά (και μέσα από τα WSBK) ώστε να παρουσιαστεί του χρόνου τέτοια εποχή (ή και νωρίτερα) ως μοντέλο του 2017.
Το νέο Suzuki GSX-R1000 είναι εξοπλισμένο με σύστημα τροφοδοσίας που προέρχεται από τα MotoGP και με σχήμα που έχει στόχο του να καθορίσει το νέο σημείο αναφοράς της αεροδυναμικής. Εχει εμπρός πίσω φώτα LED, είναι πιο κόμπακτ και πιο λεπτό. . Καμία λεπτομέρεια δεν έχει αφεθεί στην τύχη, Ακόμα και οι βίδες στερέωσης του φέρινγκ έχουν επίπεδο σχήμα για μείωση την αντίστασης του αέρα.
Suzuki-GSX-R1000-Concept-10

Κινητήρας

Ο 4κύλινδρος κινητήρας των 999 cc με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους έχει επανασχεδιαστεί πλήρως, χρησιμοποιώντας την αγωνιστική εμπειρία. Διαθέτει για πρώτη φορά το σύστημα μεταβλητού χρονισμού SR-VVT (Suzuki Racing-Variable Valve Timing), με στόχο την αμεσότητα στην απόκριση του γκαζιού ακόμη και στις χαμηλές στροφές. Νέο είναι και το σύστημα οδήγησης των βαλβίδων με κοκκοράκια επειδή επιτρέπουν υψηλότερη ευστροφία. Η τροφοδοσία ελέγχεται από ψεκασμό με διπλά μπεκ (Suzuki Top Feed Injector) που προβλέπει δεύτερη συστοιχία μπεκ ψηλά στο φιλκτροκούτι.
Suzuki-GSX-R1000-Concept-12

Ηλεκτρονικά

Το GSX-R 1000 υιοθετεί μια σειράς εξελιγμένων ηλεκτρονικών που περιλαμβάνει τον έλεγχο γκαζιού από σύστημα Ride-by-wire γκάζι, traction control 10 επιπέδων, τρεις διαφορετικούς χάρτες οδήγησης, shifter (και στα ανεβάσματα και στα κατεβάσματα), Launch Contril και ABS. H Suzuki υπόσχεται ότι τα ηλεκτρονικά είναι απλά στη χρήση τους και μπορούν να τα χειριστούν οι αναβάτες χωρίς να είναι ειδικοί.

Αναρτήσεις

Το αλουμινένιο πλαίσιο δύο δοκών του Suzuki GSX-R 1000 είναι καινούργιο ενώ η μοτοσικλέτα διαθέτει και νέες αναρτήσεις με πιρούνι Showa Balance Free Fork που παρέχει μια πιο γραμμική απόσβεση. Στο πίσω μέρος βρίσκεται το νέο αμορτισέρ Showa BFRC Lite (Balance Free Rear Cushion), που είναι σημαντικά ελαφρύτερο και έχει βελτιωμένο υδραυλικό σύστημα για καλύτερη πρόσφυση.
Suzuki-GSX-R1000-Concept-9
Μέσα στο 2016 θα έχουμε και περισσότερες πληροφορίες και τεχνικά χαρακτηριστικά. Οσο για την τιμή του θα χρειαστεί να περιμένουμε αρκετά – τουλάχιστον μέχρι να αρχίσει να παράγεται.
Suzuki-GSX-R1000-Concept-1

Δεν υπάρχουν σχόλια: