Η Kawasaki στο αμερικάνικο MX αλλά και το διεθνές MX έχει να επιδείξει σπουδαίες επιτυχίες (32 AMA SX, 30 ΑΜΑ ΜΧ και AMA SX 450 2011 έως 2014 του 2015 πήγε στην ΚΤΜ με τον Ryan Dungey) και μεγάλους αναβάτες.
Για να βοηθήσει τους αναβάτες της να κερδίζουν βάθρα το εργοστάσιο αναβάθμισε σημαντικά το Kawasaki KX 450F για2016.
Κύριες αλλαγές είναι ο ισχυρότερος κινητήρας (αν και δεν ανακοινώνεται η μέγιστη ισχύς) και το χαμηλότερο βάρος. Το νέο Kawasaki KX 450F είναι κατά 3,4kg ελαφρύτερο από το προηγούμενο μοντέλο, ζυγίζει δηλαδή μόλις 108,7kg και σύμφωνα με το εργοστάσιο είναι το ελαφρύτερο της κατηγορίας του.
Κινητήρας
Ο κινητήρας είναι ξανασχεδιασμένος με νέα, ελαφρύτερα κάρτερ, νέους αυλούς εισαγωγής στην κεφαλή, νέες βαλβίδες, άλλο χρονισμό, ενώ ο κύλινδρος είναι 8,5mm offset προς τα εμπρός για να αυξηθεί η ισχύς σε μεγαλύτερο εύρος στροφών. Επίσης νέο είναι το φιλτροκούτι, το πιστόνι είναι Bridged-Box, όμοιο με αυτά που χρησιμοποιούνται στα εργοστασιακά αγωνιστικά, που προσφέρει χαμηλότερες τριβές, μεγαλύτερη αντοχή και καλύτερη απόδοση στις χαμηλομεσαίες στροφές. Νέα είναι επίσης η εξάτμιση, τόσο οι λαιμοί, όσο και το τελικό.
O κινητήρας είναι ξανασχεδιασμένος με περισσότερη δύναμη και λιγότερο βάρος.Πλαίσιο αναρτήσεις
Το αλουμινένιο περιμετρικό πλαίσιο είναι καινούργιο, κατά 6mm λεπτότερο, πιο ελαφρύ και προσφέρει σύμφωνα με το εργοστάσιο αυξημένη στιβαρότητα και καλύτερη αίσθηση. Νέο σχέδιο έχει και το ψαλίδι.
Το πιρούνι είναι η νέα έκδοση του Showa SFF-Ait TAC Separate Function front Fork, Triple Air Chamber), με νέες τσιμούχες που προκαλούν μικρότερη τριβή, ενώ νέα είναι και τα καλάμια. Το πιρούνι αυτό έχει πνευματικό ελατήριο στο δεξιό καλάμι και τις αποσβέσεις στο αριστερό καλάμι, μια διάταξη που είδαμε να ακολουθεί και η WP στα KTM φέτος.
Κάποιες αλλαγές έχει και η πίσω ανάρτηση με το ελατήριο να είναι λίγο σκληρότερο (53Nm αντί για 52Nm) ενώ και ο μοχλισμός είναι ξανασχεδιασμένος έτσι ώστε να ταιριάξει με το μικρότερο βάρος της μοτοσικλέτας.
H Kawasaki έχει βάλει εδώ και χρόνια πνευματικό ελατήριο στο μπροστινό της. Αρχικά ήταν της KYB ενώ πέρυσι τοποθετήθηκε το Showa SFF-Ait TAC Separate Function με καλάμια 49mm. Φέτος το πιρούνι αυτό είναι ακόμη πιο βελτιωμένο.Εργονομία και αισθητική
Η σέλα είναι πιο επίπεδη για περισσότερη άνεση, ενώ το τιμόνι ρυθμίζεται σε 4 θέσεις και τα μαρπσιέ σε 2. Τα πλαστικά είναι καινούργια με νέα number plates, νέα προστατευτικά ψυγείου επειδή η μοτοσικλέτα είναι κατά 3cm λεπτότερη σ’ αυτό το σημείο, νέα φτερά, νέα ποδιά και νέο ρεζερβουάρ. Επίσης καινούργια για το 2016 είναι τα γραφικά στο Kawasaki KX 450F.
Nέο Kawasaki FI Calibration Kit
Το Kawasaki Accessory FI Calibration Kit είναι αυτόνομο και δεν χρειάζεται πλέον lapotop αλλά είναι συμβατό με PC. Με τον έξτρα αυτό εξοπλισμό μπορείτε να κάνετε ακριβείς ρυθμίσεις στην τροφοδοσία και τη ανάφλεξη. Μπορεί να αποθηκεύσει μέχρι και 7 έτοιμους χάρτες, για προσαρμογή των χαρακτηριστικών του κινητήρα ανάλογα με την πίστα και τις συνθήκες.
Το νέο Kawasaki FI Calibration Kit είναι αυτόνομο, καταργεί το lap top αλλά είναι συμβατό με PC.
|
Συνολικές προβολές σελίδας
Κυριακή 13 Δεκεμβρίου 2015
Kawasaki KX 450F (2016)
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου