Συνολικές προβολές σελίδας


Κυριακή 13 Δεκεμβρίου 2015

Kawasaki KX 450F (2016)


hi 16KX450H 401LIMDRF2CG C copy
Η Kawasaki στο αμερικάνικο MX αλλά και το διεθνές MX έχει να επιδείξει σπουδαίες επιτυχίες (32 AMA SX, 30 ΑΜΑ ΜΧ και AMA SX 450 2011 έως 2014 του 2015 πήγε στην ΚΤΜ με τον Ryan Dungey) και μεγάλους αναβάτες.
Για να βοηθήσει τους αναβάτες της να κερδίζουν βάθρα το εργοστάσιο αναβάθμισε σημαντικά το Kawasaki KX 450F για2016.
Κύριες αλλαγές είναι ο ισχυρότερος κινητήρας (αν και δεν ανακοινώνεται η μέγιστη ισχύς) και το χαμηλότερο βάρος. Το νέο Kawasaki KX 450F είναι κατά 3,4kg ελαφρύτερο από το προηγούμενο μοντέλο, ζυγίζει δηλαδή μόλις 108,7kg και σύμφωνα με το εργοστάσιο είναι το ελαφρύτερο της κατηγορίας του.

Κινητήρας

Ο κινητήρας είναι ξανασχεδιασμένος με νέα, ελαφρύτερα κάρτερ, νέους αυλούς εισαγωγής στην κεφαλή, νέες βαλβίδες, άλλο χρονισμό, ενώ ο κύλινδρος είναι 8,5mm offset προς τα εμπρός για να αυξηθεί η ισχύς σε μεγαλύτερο εύρος στροφών. Επίσης νέο είναι το φιλτροκούτι, το πιστόνι είναι Bridged-Box, όμοιο με αυτά που χρησιμοποιούνται στα εργοστασιακά αγωνιστικά, που προσφέρει χαμηλότερες τριβές, μεγαλύτερη αντοχή και καλύτερη απόδοση στις χαμηλομεσαίες στροφές. Νέα είναι επίσης η εξάτμιση, τόσο οι λαιμοί, όσο και το τελικό.
hi 16KX450H 401LIMFEGB00D C copy
O κινητήρας είναι ξανασχεδιασμένος με περισσότερη δύναμη και λιγότερο βάρος.

Πλαίσιο αναρτήσεις

Το αλουμινένιο περιμετρικό πλαίσιο είναι καινούργιο, κατά 6mm λεπτότερο, πιο ελαφρύ και προσφέρει σύμφωνα με το εργοστάσιο αυξημένη στιβαρότητα και καλύτερη αίσθηση. Νέο σχέδιο έχει και το ψαλίδι.
Το πιρούνι είναι η νέα έκδοση του Showa SFF-Ait TAC Separate Function front ForkTriple Air Chamber), με νέες τσιμούχες που προκαλούν μικρότερη τριβή, ενώ νέα είναι και τα καλάμια. Το πιρούνι αυτό έχει πνευματικό ελατήριο στο δεξιό καλάμι και τις αποσβέσεις στο αριστερό καλάμι, μια διάταξη που είδαμε να ακολουθεί και η WP στα KTM φέτος.
Κάποιες αλλαγές έχει και η πίσω ανάρτηση με το ελατήριο να είναι λίγο σκληρότερο (53Nm αντί για 52Nm) ενώ και ο μοχλισμός είναι ξανασχεδιασμένος έτσι ώστε να ταιριάξει με το μικρότερο βάρος της μοτοσικλέτας.
hi 16KX450H 401LIMFHA00D C copy
H Kawasaki έχει βάλει εδώ και χρόνια πνευματικό ελατήριο στο μπροστινό της. Αρχικά ήταν της KYB ενώ πέρυσι τοποθετήθηκε το Showa SFF-Ait TAC Separate Function με καλάμια 49mmΦέτος το πιρούνι αυτό είναι ακόμη πιο βελτιωμένο. 
hi 16KX450H 401LIMNRS2CG C copy

Εργονομία και αισθητική

Η σέλα είναι πιο επίπεδη για περισσότερη άνεση, ενώ το τιμόνι ρυθμίζεται σε 4 θέσεις και τα μαρπσιέ σε 2. Τα πλαστικά είναι καινούργια με νέα number plates, νέα προστατευτικά ψυγείου επειδή η μοτοσικλέτα είναι κατά 3cm λεπτότερη σ’ αυτό το σημείο, νέα φτερά, νέα ποδιά και νέο ρεζερβουάρ. Επίσης καινούργια για το 2016 είναι τα γραφικά στο Kawasaki KX 450F.
hi 16KX450H 401LIMDTA2CG C copy

Nέο Kawasaki FI Calibration Kit

Το Kawasaki Accessory FI Calibration Kit είναι αυτόνομο και δεν χρειάζεται πλέον lapotop αλλά είναι συμβατό με PC. Με τον έξτρα αυτό εξοπλισμό μπορείτε να κάνετε ακριβείς ρυθμίσεις στην τροφοδοσία και τη ανάφλεξη. Μπορεί να αποθηκεύσει μέχρι και 7 έτοιμους χάρτες, για προσαρμογή των χαρακτηριστικών του κινητήρα ανάλογα με την πίστα και τις συνθήκες.
hi kx450h 16 fi calibration controller copy
Το νέο Kawasaki FI Calibration Kit είναι αυτόνομο, καταργεί το lap top αλλά είναι συμβατό με PC.
hi KX450F 0892 copy 
Τεχνικά ΧαρακτηριστικάKX 450F (2016)KX 450F (2015)KX 450F (2013)
ΚινητήραςKawasaki μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο και δύο επικεφαλής εκκεντροφόρουςKawasaki μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο και δύο επικεφαλής εκκεντροφόρουςKawasaki μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο και δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους
Διάμετρος  x Διαδρομή (mm)96,0 x 62,196,0 x 62,196,0 x 62,1
Χωρητικότητα (cc)449449449
Σχέση συμπίεσης12,8:112,8:112,5:1
Μέγιστη ισχύς ΔΑΔΑΔΑ
Μέγιστη ροπήΔΑΔΑΔΑ
ΤροφοδοσίαΗλ. Ψεκασμός Keihin 43mmΗλ. Ψεκασμός Keihin 43mmΗλ. Ψεκασμός Keihin 43mm
ΕκκίνησηΜανιβέλαΜανιβέλαΜανιβέλα
ΛίπανσηΞηρό κάρτερΞηρό κάρτερΞηρό κάρτερ
Κιβώτιο5 σχέσεων5 σχέσεων5 σχέσεων
I1.750 (28/16)1.750 (28/16)1.750 (28/16)
II 1.412 (24/17)1.412 (24/17)1.412 (24/17)
III 1.188 (19/16)1.188 (19/16)1.188 (19/16)
IV 1.000 (19/19)1.000 (19/19)1.000 (19/19)
0.875 (21/24)0.875 (21/24)0.875 (21/24)
VI 3.846 (50/13)3.846 (50/13)3.846 (50/13)
Πρωτεύουσα μετάδοση2.727 (60/22)2.727 (60/22)2.727 (60/22)
Τελική μετάδοση3.846 (50/13)3.846 (50/13)3.846 (50/13)
ΠλαίσιοΑλουμινένιο περιμετρικόΑλουμινένιο περιμετρικόΑλουμινένιο περιμετρικό
Μπροστινή ανάρτησηΑντεστραμμένο πνευματικό τηλεσκοπικό πιρούνι SFF-Air TAC (Separate Function front Fork Air - Triple Air Chamber) 49mm με διαδρομή 310mm. Ρυθμίσεις: Απόσβεση συμπίεσης, απόσβεση επαναφοράς. Πνευματική ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίουΑντεστραμμένο πνευματικό τηλεσκοπικό πιρούνι SFF-Air TAC (Separate Function front Fork Air - Triple Air Chamber) 49mm με διαδρομή 314mm. Ρυθμίσεις: Απόσβεση συμπίεσης σε 22 θέσεις, απόσβεση επαναφοράς σε 20 θέσειςΑντεστραμμένο πνευματικό τηλεσκοπικό πιρούνι Kayaba Pneumatic Spring Fork (PSF) 48mm με διαδρομή 314mm. Ρυθμίσεις: Απόσβεση συμπίεσης σε 22 θέσεις, απόσβεση επαναφοράς σε 20 θέσεις
Πίσω ανάρτησηMonoshock με μοχλισμό Unti-Trak με διαδρομή 315mm. Ρυθμίσεις: αργή - γρήγορη απόσβεση συμπίεσης απόσβεση επαναφοράς, προφόρτιση ελατηρίουMonoshock με μοχλισμό Unti-Trak με διαδρομή 315mm. Ρυθμίσεις: αργή απόσβεση συμπίεσης σε 22 θέσεις, γρήγορη απόσβεση συμπίεσης 2 στροφές, απόσβεση επαναφοράς σε 22 θέσεις, προφόρτιση ελατηρίουMonoshock με μοχλισμό Unti-Trak με διαδρομή 315mm. Ρυθμίσεις: αργή απόσβεση συμπίεσης σε 22 θέσεις, γρήγορη απόσβεση συμπίεσης 2 στροφές, απόσβεση επαναφοράς σε 33 θέσεις, προφόρτιση ελατηρίου
Μπροστινό φρένοΔίσκος διαμέτρου 270mm με δαγκάνα 2 εμβόλωνΔίσκος διαμέτρου 270mm με δαγκάνα 2 εμβόλωνΔίσκος διαμέτρου 250mm με δαγκάνα 2 εμβόλων
Πίσω φρένοΔίσκος διαμέτρου 240mm με δαγκάνα 1 εμβόλουΔίσκος διαμέτρου 240mm με δαγκάνα 1 εμβόλουΔίσκος διαμέτρου 240mm με δαγκάνα 1 εμβόλου
Μπροστινό ελαστικό80/100-21 (51Μ)80/100-21 (51Μ)80/100-21 (51Μ)
Πίσω ελαστικό120/80-19 62Μ)120/80-19 62Μ)110/90-19 62Μ)
Μήκος (mm)2.1952.1952.180
Πλάτος (mm)820820820
Υψος (mm)1.2901.2751.275
Υψος σέλας (mm)960960955
Μεταξόνιο (mm)1.4951.4951.480
Ιχνος (mm)125120113
Γωνία Caster28°27°9'26° 9'
Βάρος (kg)108,7112,1112,5
Ρεζερβουάρ (lt)6,36,26,2

Δεν υπάρχουν σχόλια: