To Victory Project 156 είναι ένα πρωτότυπο με υγρόψυκτο κινητήρα Indian Scout και στημένο από τον Roland Sands.
Η πιο λαμπρή συμμετοχή μοτοσικλέτας στο φετινό (2015) Pikes Peak (διαβάστε εδώ για τον αγώνα) ήταν του πρωτότυπου Victory που το οδήγησε ο δημοσιογράφος/ αναβάτης του Cycle World, Don Canet. Με ένα υγρόψυκτο V2 κινητήρα και φτιαγμένο από την Roland Sands Design ήταν ένα υπέροχο naked όπλο που θα μπορούσε να είναι η βάση μιας μελλοντικής μοτοσικλέτας δρόμου από την Victory που επανατοποθετείται ως αμερικάνικη μάρκα μοτοσικλετών επιδόσεων.
Η Victory δεν ήθελε να πει πολλά για το Project 156 (το όνομά της το πήρε από τον αριθμό των στροφών του αγώνα Pikes Peak), ούτε για τον εργοστασιακό κινητήρα που βασίζεται στον δικύλινδρο των 1133cc του Indian Scout. O 8βάλβιδος V2 κινητήρας με τους δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους αποδίδει 100hp στη στοκ μορφή του και λίγο παραπάνω όταν είναι βελτιωμένος με βαλβίδες τιτανίου, εξάτμιση RSD με ωραίο ήχο, πολύ μεγαλύτερο carbon φλικτροκούτι που κατέλαβε χώρο που εξοικονομήθηκε επειδή το μικρό ρεζερβουάρ τοποθετήθηκε κάτω από τον κινητήρα.
H συμμετοχή της Victory στo Pikes Peak το 2015 δεν είχε την τύχη να τερματίσει. Πιθανόν όμως να ξεκινά μια νέα δραστηριότητα του εργοστασίου στις μοτοσικλέτες δρόμου επιδόσεων.
Η Roland Sands Design έφτιαξε τον κινητήρα γύρω από ένα ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο δικής της έμπνευσης και κατασκευής, χρησιμοποιώντας ψαλίδι από Ducati 899 Panigale (και περίπου ίδια γεωμετρία με αυτό), αναρτήσεις Öhlins, φρένα Brembo και δικής τους κατασκευής τροχούς. Μετά, λιγότερο από μία εβδομάδα πριν τον αγώνα, αναγκάστηκαν να το φτιάξουν από την αρχή, επειδή ο Canet έπεσε στα δοκιμαστικά και η μοτοσικλέτα χτύπησε στη μπαριέρα, οπότε το πλαίσιο στράβωσε. Ευτυχώς ο αναβάτης δεν έπαθε τίποτα, αφού έχασε το μπροστινό σε μια γρήγορη δεξιά στροφή, όταν το λάστιχο κρύωσε στο υψηλό υψόμετρο.
Το Victory επισκευάστηκε έγκαιρα για τον αγώνα και ο Canet ξεκίνησε γρήγορα, κάνοντας τον δεύτερο ταχύτερο χρόνο στο πρώτο τμήμα της διαδρομής. Εχασε όμως το μπροστινό όταν πάτησε τη λευκή γραμμή στην Brown Bush, μια δεξιά φουρκέτα. Κράτησε όμως τον κινητήρα σε λειτουργία, έχασε λιγότερο από μισό λεπτό και είχε πάλι γρήγορο ρυθμό στο τρίτο κομμάτι της διαδρομής. Η μοτοσικλέτα όμως έμεινε κοντά στην κορυφή από ηλεκτρικό πρόβλημα ή από τροφοδοσία κι έτσι δεν τερμάτισε.
Ετσι, η μεγάλη προσπάθεια της Victory τελείωσε με απογοητευτικό τρόπο, αλλά ελπίζουμε ότι αυτό δεν ήταν το τέλος του Project 156. Ερωτήσεις του στυλ αν θα υπάρξει έκδοση παραγωγής απαντήθηκαν με ένα «Ουδέν σχόλιον» αλλά η εταιρία φαίνεται ότι είναι πρόθυμη να επιστρέψει στο Pikes Peak του χρόνου – όταν πλέον ένα γυμνό V2 με περίπου όμοιες γραμμές, μπορεί να είναι πολύ κοντά στην πραγματικότητα.
Ο Don Canet που έτρεξε με το Victory Project 156 στο Pikes Peak και ο δημιουργός του Roland Sands. Θέλουμε να πιστεύουμε ότι αυτή η συνεργασία θα έχει συνέχεια. |
Συνολικές προβολές σελίδας
Κυριακή 13 Δεκεμβρίου 2015
Victory Project 156
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου