Στα μισά της διαδρομής που κάναμε στην επίσημη παρουσίαση του Husqvarna 701 Supermoto (διαβάστε την επίσημη παρουσίαση εδώ) συμμετείχα είχε προγραμματιστεί διαγωνισμός σούζας (που τον κέρδισε ένα εντυπωσιακά-εκτός-ελέγχου αναβάτης που έξυνε την πινακίδα φλερτάροντας επικίνδυνα με το καπάκι) κι έπρεπε να κάνουμε μερικούς γύρους σε μια βρεγμένη πίστα καρτ, επομένως δεν υπάρχει φόβος ότι τα Husqvarna μαλάκωσαν σε χαρακτήρα.
Ο μονοκύλινδρος κινητήρας των 690cc ήταν πολύ διασκεδαστικός στην πίστα, τραβώντας δυνατά κα πολύ ελεγχόμενα στις εξόδους από τις γλιστερές στροφές, ενώ στις εισόδους των στροφών έμπαινε με ευκολία χάρη στον τροχό των 17 ιντσών με το ελαστικό Continental Attack SM που έβρισκε απίθανα αποθέματα πρόσφυσης.
Ηταν όμως στο δρόμο και με λιγότερο αγχωτικό ρυθμό που το Husqvarna 701 Supermoto με εντυπωσίασε περισσότερο. Στο δρόμο με τις πολλές στροφές που οδηγούσε από το ξενοδοχείο της παρουσίασης μέχρι την πίστα (κοντά στην πίστα GP του Portimao) το Husqvarna 701 Supermoto ήταν γρήγορο και εύκολο στην οδήγηση, με τον ελαστικό κινητήρα του να τραβά δυνατά στις μεσαίες στροφές και το μονοκόμματο τιμόνι και το χαμηλό βάρος (στα 145kg γεμάτο καύσιμο είναι ένα κιλό βαρύτερο από το KTM SMC R) ήταν εξαιρετικά εύκολο να πλαγιάσεις στη στροφή, ανεξάρτητα από το αν είχα φρενάρει δυνατά ώστε να συμπιεστεί το πιρούνι. Αλλά τα κατάφερε εξαιρετικά και σε ένα κομμάτι αυτοκινητόδρομου στον δρόμο της επιστροφής, όπου έφτασε τα 180km/h στο μικρό του ταχύμετρο, δίνοντας λίγο πιο ομαλή αίσθηση από αυτή που θυμάμαι από το KTM 690 SMC R στην παρουσίαση πέρυσι. Το ότι το τιμόνι είναι στερεωμένο σε λάστιχα και τα μαρσπιέ έχουν ελαστικά ένθετα βοηθά σ’ αυτό, αν και τελικά φτάνει αρκετός κραδασμός στους καθρέφτες για να θολώνουν οι καθρέφτες.
Οι αναρτήσεις συμβάλλουν σημαντικά κι αυτές. Το πιρούνι και το αμορτισέρ της WP (και τα δύο) έχουν αρκετά μεγάλη διαδρομή 215mm εμπρός και 250mm πίσω (ίδιες με του KTM 690 SMC R) που προσέφερε όπως ήταν αναμενόμενο πολύ καλή ποιότητα στην οδήγηση. Στις στροφές θα περίμενα ότι η μοτοσικλέτα θα βυθιζόταν αρκετά, αλλά ο έλεγχος των αποσβέσεων ήταν άριστος και το Husqvarna 701 Supermoto παρέμεινε σταθερό, παρά το γεγονός ότι τα φρένα της Brembo (με ABS) το βίδωναν στην άσφαλτο με εντυπωσιακή δύναμη, ακόμη και στην υγρή άσφαλτο.
Βέβαια ένα μονοκύλινδρο supermoto δεν είναι η ιδανική μοτοσικλέτα για ταξίδι στον αυτοκινητόδρομο, κυρίως όταν άρχισε να βρέχει όπου μας έγινε αισθητή η απουσία της προστασίας από τον αέρα και βέβαια της όρθιας θέσης οδήγησης.
Η μακριά σέλα (σχεδόν ίδια με του KTM SMC R εκτός από το χρώμα) ήταν αρκετά ψηλή στα 890mm αλλά και αρκετά άνετη. Και παρά το ότι το ένα λίτρο παραπάνω καύσιμο στο ρεζερβουάρ δεν αντιπροσωπεύει και πολύ μεγάλη αύξηση αλλά προσφέρει στο Husqvarna 701 Supermotoλίγη περισσότερη πρακτικότητα.
Αν θα ήθελε κανείς να εντοπίσει τις διαφορές ανάμεσα στο Husqvarna 701 Supermotoκαι το KTM 690 SMC R (που έχουν και παρόμοια τιμή) θα έπρεπε να τα οδηγήσει μαζί. Υποψιάζομαι ότι θα είναι αρκετά δύσκολο να εντοπίσει τις διαφορές, αλλά αυτό δεν είναι μειονέκτημα. Η πρώτη αμιγώς μοτοσικλέτα δρόμου της αναγεννημένης Husqvarna δεν είναι και πολύ πρωτότυπη αλλά για να διασκεδάσεις με σχετικά λογικές ταχύτητες είναι μια όμορφη και υψηλής ποιότητας εναλλακτική.
Justin Maxwell, Husqvarna Product Manager
«Η τοποθέτησή μας στη Husqvarna είναι λίγο διαφορετική από την KTM. Εχουμε στόχο πιο πολύ τον καθημερινό αναβάτη, με λίγη περισσότερη άνεση, αντί του να προσπαθούμε να τραβάμε τα πράγματα από τα μαλλιά. Μια πορτοκαλιάμοτοσικλέτα είναι πολύ επιθετική. Δική μας είναι περισσότερο για το ταξίδι, το πώς η μοτοσικλέτα θα σε πάει ως εκεί. Πάντα με κορυφαίες δυνατότητες αλλά πιο ραφιναρισμένη.
Ο στόχος της Husqvarna είναι μέχρι το 2020 να είναι ο τρίτος μεγαλύτερος κατασκευαστής σπορ μοτοσικλετών στον κόσμο [πίσω από την KTM και τη BMW]. Το να είμαστε μπροστά από την Ducati και την Triumph σημαίνει ότι πρέπει να παράγουμε πάνω από 50.000 μοτοσικλέτες. Αυτή τη χρονιά ο στόχος μας είναι 25.000 αλλά αναπτυσσόμαστε εκθετικά κι έτσι ελπίζουμε ότι θα φτάσουμε τον στόχο.
Εχουμε μια ποικίλη γκάμα off-road αλλά η ανάπτυξη θα έρθει από τις μοτοσικλέτες δρόμου – από τη δημιουργία νέων μοντέλων σε κάθε κατηγορία της αγοράς. Συχνά θα έχουν τις ίδιες ρίζες μτα ΚΤΜ αλλά και θα διαφέρουν αρκετά δραστικά. Τα πλαίσια και οι κινητήρες μπορεί να είναι ίδια αλλά οι θέσεις οδήγησης θα είναι πολύ διαφορετικές. Θα αξιοποιήσουμε τονKiska για το design, επειδή είμαστε ευχαριστημένοι με τον τρόπο που κάνει τη διαφοροποίηση ανάμεσα στις μάρκες.
Με το που θα αναπτύξουμε τα μοντέλα μας θα έχουμε μεγάλη γκάμα από κυβισμούς. Ελπίζω ότι θα φτάσουμε και στα 1290cc αν και δεν έχουμε κάτι στα σκαριά αυτή τη στιγμή. Ξεκινάμε από κάτω. Δεν γνωρίζω το χρονοδιάγραμμα επειδή έχουμε σχεδιάσει πολλά. Τα παιδιά στο R&D δεν μας συμπαθούν αυτή τη στιγμή επειδή θέλουμε να μας τα έχουν έτοιμα όλα χτες. Την επόμενη χρονιά η μεγάλη αναβάθμιση θα είναι ένα καινούργιο enduro. Εκεί εστιάζουμε για το 2016. Θα παρουσιάσουμε αμιγώς μοτοσικλέτες δρόμου το 2017».
|
Συνολικές προβολές σελίδας
Κυριακή 13 Δεκεμβρίου 2015
Husqvarna 701 Supermoto (2016)
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου